دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1396 - 15:35
در گفت و گو با آنا؛

سعید آقایی : فعلا بازیکن تراکتور سازی هستم/  کسب جام حذفی کمترین حق هواداران است

مدافع چپ تیم تراکتورسازی گفت: کسب جام حذفی و نایب قهرمانی کمترین حق هواداران تراکتورسازی در این فصل است که باید آن را باید به دست بیاوریم.
کد خبر : 176398

سعید آقایی مدافع چپ تیم تراکتورسازی درباره بازی حساس تیم تراکتور مقابل نفت تهران گفت: «‌بازی سختی پیش رو داریم و امیدواریم که این بازی به سود ما تمام شود تا بتوانیم جام حذفى را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. کسب جام حذفی و نایب قهرمانی کمترین حق هواداران تراکتورسازی در این فصل است که باید آن را به دست بیاوریم.»


وی در ادامه درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای لیگ هفدهم گفت: «فعلا باشگاه تراکتور برای تمدید قرارداد با بازیکنان خود اقدامی انجام نداده است. ضمن اینکه ما هم درگیر مسابقات لیگ و جام حذفی هستیم و هنوز در مورد آینده تصمیمی نگرفته ایم. من فعلا بازیکن تراکتور هستم و با هیچ تیمی هم مذاکره نکرده ام.»


آقایی در مورد شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: «در این بازی 5 بازیکن در اختیار نداشتیم و شرایط سخت بود از طرفی چند بازیکن هم با مصدومیت بازی می کردند و تیم وضعیت خوبی نداشت.ما واقعا دست خالی به اصفهان رفتیم و متاسفانه نتیجه هم نگرفتیم. البته موقعیت‌های خیلی برای گلزنی داشتیم اما موفق نشدیم. متاسفانه بازی مهمی را واگذار کردیم.»


آقایی در پایان هم عنوان کرد: «متاسفانه عملکرد من هم در این بازی خوب نبود که از همه هواداران تراکتور عذر‌خواهی می کنم. من با مصدومیت برای تراکتور بازی می‌کنم و به همین دلیل از وضعیت آمادگی به دور هستم. قول می دهم در دو بازی باقی مانده جبران کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته